Πολιτική Επιστροφών & Αλλαγών
Μπορείτε να επιστρέψετε το/τα προϊόντα που παραλάβατε είτε επειδή παρουσιάζουν κάποιο ελάττωμα είτε επειδή δεν επιθυμείτε να τα κρατήσετε ασκώντας το δικαίωμα υπαναχώρησης χωρίς αιτιολόγηση. Οι όροι επιστροφής διαφέρουν στις δύο περιπτώσεις.
Επιστροφή ελαττωματικού προϊόντος
Σε περίπτωση παραλαβής ελαττωματικού προϊόντος θα πρέπει να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά ή μέσω mail στο info@sesami.gr μέσα στις 48 ώρες που ακολουθούν την παράδοση της παραγγελίας σας.
Αποστέλλοντας το/τα προϊόντα κατά τον ίδιο τρόπο παραλαβής (ΕΛΤΑ courier), τα έξοδα αποστολής βαρύνουν το κατάστημά μας. Εάν επιλέξετε οποιονδήποτε άλλον τρόπο αποστολής τα έξοδα βαρύνουν εσάς.
Εφόσον παραλάβουμε το επιστρεφόμενο προϊόν και επιβεβαιώσουμε την ελαττωματικότητα του επικοινωνούμε άμεσα μαζί σας.
Σας επιστρέφουμε το τίμημα του προϊόντος καθώς και τα έξοδα αποστολής της αρχικής παραγγελίας μέσα στις 7 εργάσιμες ημέρες που ακολουθούν την παραλαβή του ελαττωματικού προϊόντος από το κατάστημά μας. Δεν επιστρέφεται το ποσό της αντικαταβολής εάν είχατε επιλέξει αυτόν τον τρόπο πληρωμής.
Σε περίπτωση πληρωμής με πιστωτική/χρεωστική κάρτα τα χρήματα επιστρέφονται στην κάρτα που έχετε χρησιμοποιήσει.
Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζική κατάθεση η επιστροφή του τιμήματος γίνεται με τραπεζικό έμβασμα (αντίθετο τραπεζικό έμβασμα).
Σε περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή θα πρέπει να μας υποδείξετε έναν τραπεζικό λογαριασμό για να σας καταβάλλουμε το ποσό.
Να σημειώσουμε ότι δεν φέρουμε ευθύνη για οποιαδήποτε καθυστέρηση αφορά την τραπεζική συναλλαγή.
Επιστροφή μη ελαττωματικού προϊόντος*
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε οποιοδήποτε προϊόν δεν επιθυμείτε να κρατήσετε και να σας επιστρέψουμε το τίμημα που έχετε καταβάλλει ασκώντας το δικαίωμα υπαναχώρησης χωρίς να χρειάζεται να δικαιολογήσετε την απόφασή σας.
Μπορείτε να το αποστείλετε με όποιον τρόπο επιθυμείτε μέσα στις 14 ημερολογιακές ημέρες που ακολουθούν την παράδοση της παραγγελίας.
Τα έξοδα αποστολής βαρύνουν εσάς.
Το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να μην φέρει φθορές ή αλλοιώσεις, χτυπήματα, γδαρσίματα κλπ. Επίσης θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία η οποία δεν πρέπει να φέρει σκισίματα, φθορές ή αλλοιώσεις καθώς και να περιλαμβάνονται σε αυτήν όλα τα περιεχόμενα της αρχικής συσκευασίας (π.χ. φυλλάδιο οδηγιών, επιμέρους μέρη του προϊόντος κλπ.).
Σε περίπτωση που το επιστρεφόμενο προϊόν δεν τηρεί κάποια από τις παραπάνω προϋποθέσεις το κατάστημά μας έχει το δικαίωμα να μην επιστρέψει το τίμημα ή να ζητήσει αποκατάσταση της τυχόν μείωσης της αξίας του προϊόντος.
Όσον αφορά την επιστροφή του τιμήματος που έχετε καταβάλλει αυτό καταβάλλεται με τον ίδιο τρόπο πληρωμής που έχετε επιλέξει για την αρχική συναλλαγή το συντομότερο δυνατό μέσα στις 7 εργάσιμες ημέρες που ακολουθούν την παραλαβή του προϊόντος από το κατάστημά μας.
Πιο συγκεκριμένα:
Σε περίπτωση πληρωμής με πιστωτική/χρεωστική κάρτα τα χρήματα επιστρέφονται στην κάρτα που έχετε χρησιμοποιήσει.
Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζική κατάθεση η επιστροφή του τιμήματος γίνεται με τραπεζικό έμβασμα (αντίθετο τραπεζικό έμβασμα).
Σε περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή θα πρέπει να μας υποδείξετε έναν τραπεζικό λογαριασμό για να σας καταβάλλουμε το ποσό.
Να σημειώσουμε ότι δεν φέρουμε ευθύνη για οποιαδήποτε καθυστέρηση αφορά την τραπεζική συναλλαγή.
*Δεν υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής για εμπορεύματα που ανήκουν στην ΕΙΔΙΚΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ –“Custom made”αφορούν στην αγορά κατά παραγγελία προϊόντων σύμφωνα με τις προτιμήσεις του πελάτη που έχουν να κάνουν με διαστάσεις, αποχρώσεις, επιλογή υφασμάτων κλπ
Σε περίπτωση απορίας μην διστάζετε να επικοινωνείτε μαζί μας τηλεφωνικά (27210 91880) ή μέσω mail στο info@sesami.gr.